Eureka Startet 24.Desember.2014 Link til dette innlegget Startet 24.Desember.2014 -ingen maritime julegaver på meg i år. Så jeg tar det som et hint fra nissen om at jeg ikke har vært snill nok. Men hva fikk dere? Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Brannteppe til båten, som sto på ønskelista. Og gavekort på Clas Ohlsson kan vel, med noe velvilje, også tolkes som til båten - de har jo noe der, som sjakler, fendere, fortøyningstau etc... Fikk også det tredje bindet til Jon Michelets krigsseilerserie - slukte de to første og gleder meg til å ta fatt på denne! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Guzzi Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Fikk en pose lakrisbåter av båtnissen, regner med at det er godkjent som maritimt :-) Sitér dette innlegget Link to post
Sone II Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Båtsportkart serie A indre Oslofjord. Nok et 100W semifleksibelt solpanel[emoji318] Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Har nok vært snill i år, fikk akkurat det jeg ønsket meg; fortøyningstau og rykkdempere I tillegg noe penger som selvfølgelig går til ting til båten (sannsynligvis mer tau, skiftet alle fortøyninger for et par uker siden, men liker å ha dobbelt opp til stormene kommer). Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Jeg fikk denne flotte boken(300 sider) av mine to barnebarn, så nå er det bare å komme i gang og ikke minst gjøre ting etter boken! Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Fikk en pose lakrisbåter av båtnissen, regner med at det er godkjent som maritimt :-) Ikke skipoerpiper altså? :-) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Benji Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Fikk flyte/varmedress, og det stod på lista, så noe må jeg ha gjort rett i år. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Mouche Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Fikk også det tredje bindet til Jon Michelets krigsseilerserie - slukte de to første og gleder meg til å ta fatt på denne! Fikk de to første så da vet jeg hva jeg vil få til min neste bursdag! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Steini Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Det blei denne til jul. Så no er da berre å venta til vinteren gir seg, og komme seg ut i verden og utforske :) Sitér dette innlegget -Steini https://baatplassen.no/i/topic/128201-midgard-på-tur/ Link to post
Framtia Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 vhf, ais, stereo, spinnakerstrømpe, kasteline, livliner....lurt å være snill :-) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Frode Stiansen Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Nissen var innom med to RS redningsvester. Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Sjøfiskestang med snelle, sene og sluker, nå er juletorsken berget! Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Her ble det et par kulefendere og en ny havnebok Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Byomsen Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Nissen hadde vært innom den lokale båtforhandleren, for i sekken hadde han blant annet teakrens, teakolje, bunnstoff, pre-clean, båtshampo, poleringsutstyr, osv.. Så vedkommende fortjener vel å ble invitert ut på en tur til sommeren :) Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 fikk en isotherm 10 kw defroster.Gleder meg til å montere den opp,og få bukt med duggen på frontvinduene! Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Møkkalasset Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Flotte sitteputer og koppholdere + båtsportkart og maritime glass. Supert. Har nok vært snill ja. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Ingenting her... Men jeg lukta lunta og anskaffet et par dager før jul en original og ubrukt POD 8 parafinovn til å ha på akterdekket under kalesjen. Fra førjulsnissen med maritime hensikter :-) Det kan meget hende det er så synd på meg at det plutselig dukker opp en skilletrafo som plaster på såret også Sitér dette innlegget Link to post
VirtualMe Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Selvgjort er velgjort (med velsignelse fra rederinnen); fjernkontroll og heading sensor til autopiloten. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Fikk en gass varmeovm fra flak, nytt flagg og nytt stereoanlegg( skal bestilles etter jul fra ebay) og en pute! Fornøyd! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
bellen Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Feiret jul til sjøss i år, så eg har bare tatt med meg pakken eg fekk med min samboer. I den pakken låg det eit Gopro Hero4 kamera, ikkje akkurat så maritimt, men kameraet var tiltenkt til dykking så det vil bli brukt en del i maritim sammenheng. Har også allereide tenkt tanken på og feste kameraet på skjærgårdsjeepen og filme når eg cruiser langs skjærgården. Sitér dette innlegget Link to post
yamarin5150 Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Coastkey Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Ny kikkert Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Midtpinne Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Vanntett grab bag med førstehjelpsutstyr i fra broderen med familie. Praktisk sak som skal plasseres i cockpit. Håper jeg aldri får bruk for den. ;) Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Ikke en dritt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.