Sabrina Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Ja, tøfler som så ut som flytebrygger! Mvh Sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Fikk ny pøs med maritimt motiv fra minste lettmstros. Mistenker at han planlegger å samle krabber og annen fangst i den. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
MaSa Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Fortøyningstau noe som var ønsket og kommert godt med :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Ternen32 Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 (redigert) Fikk da litt :-) Også kommer denne i posten :-) Også en slik en av madammen [emoji6] Redigert 25.Desember.2014 av Ternen32 (see edit history) Sitér dette innlegget Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly. Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home Link to post
Bambus Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Kvikklunsj og universalklister her. Hva kan jeg bruke klisteret til om bord? Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Fikk ny Dab+ bilradio til båten. Den er allerede montert. Nå kan det bare bli vår i lufta for min del. :-) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
geirmund Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Kart fra Sognefjorden til Bergen havn. Fra bror min som tok til vet og solgte båten for tjue år sidan. Sitér dette innlegget Link to post
.Snorre Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Mor fikk sentralstøvsuger til båten. Jeg fikk ikke noe maritimt. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 25.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2014 Jeg fikk gave fra båten som egentlig er til båten. Sengetøy og håndklesett med navnet innbrodert. Begynner å bli smarte disse båtene som tydelgvis har vært ute å handlet på egen hånd, hehe. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Møkkalasset Svart 26.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2014 Stilig SAP. Sitér dette innlegget Link to post
The Saint Svart 29.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2014 Siden den ene båten vår sank på senhøsten så fikk jeg en liten "trøste presang" til Jul av min samboer. Håper dette kan gi meg en masse arbeidslyst utover vinteren. Så båten blir klar for våren sommeren. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 29.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2014 Madammen fikk denne av morra si :-( Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 29.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2014 Fikk den siste boka til Jon Michelet:) Også var vi og så på en Scand Baltic igår;) Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
sunnmøre Svart 29.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2014 Såg tilfeldigvis på mailen julekvelden kl 19.00. Der stod det at eg hadde vunne ein samanleggbar sykkel på Maritim sin julekalender. Ikkje verst julegåve det, trur det siste eg vann var ein Twistpose på 90-talet Det negative med dette er vel kanskje openbart. Det ei eller anna høgare makt som meiner at eg må til å trimme Nyttårsforsett: Minus 10kg til påske Sitér dette innlegget Link to post
smalhans Svart 30.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2014 Flytedress. En neve penger øremerket kveitevad? nye ruller til båthengern. Sitér dette innlegget Link to post
smalhans Svart 30.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2014 Flytedress. En neve penger øremerket kveitevad? nye ruller til båthengern. Sitér dette innlegget Link to post
Antilia Svart 30.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2014 Japansk sag. Ingen unnskyldning for å utsette prosjekter lenger. Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
index Svart 30.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2014 Kvikklunsj og universalklister her. Hva kan jeg bruke klisteret til om bord? Kanskje til å henge opp Kvikklunsjen med? Ingenting maritimt her i gården. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Grufolf Svart 30.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2014 Vhf, ny maritim stereo, liten gassvarmeovn og fortøyningskroker til båtshaken. (De siste er mest til frua så hun slipper å hoppe) Så her i huset har nissen vært snill Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.