Jump to content

Dieselvarmer Skibsplast 655 montasjehjelp

Kapteinbåt

Recommended Posts

ok.. trodde tanken var i cockpitdørken foran batteriene, som i 660'n. Ser og husker nå hvordan de mikket dette til i 655 med Wallas originalt, som i denne.

Kanskje en Wallas 2400 er et greit alternativ? Mener Wallas 1800 var på lista over ekstrautstyr originalt.

Litt skeptisk til en Eber/Webasto stående i et rom som kan inneholde bensindamp.

Ser på bilda at eksosutløp er montert på oversiden av fenderlista? Er det nokon praktiske grunner til dette?

Ønsker egentlig å ta utløpet ut like under fenderliste og dermed beholder "lagringsrommet" som før. (den planen går sikkert i vasken uansett når eksosslangen skal ha "ned og ut"

Hei.

Har en 2007 mod 655 og har lurt på å sette i en eber. 

660 har bensintanken i det store rommet under dørken. 655 har den i rommet akter under motorbrønn. Så er det sagt

Tidligere 655 har batteri® ved siden av bensintank. På min er batteriene bakerst i rommet under dørk.

Jeg så en som hadde montert en eber helt bakerst i rommet under dørk på tverrskott mot bakerste rom. Om jeg skulle gjort det samme måtte jeg da flytte batterier noe fremover men det tror jeg hadde gått greit.

• 3 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...