larsoslo Startet 30.Desember.2014 Del på Facebook Startet 30.Desember.2014 Hei! Jeg har i dag en lang landstrømsledning liggende i oppbevaringsboks bak ved badeplattformen. Hver gang jeg skal dra denne ut må jeg flytte på en rekke andre ting som slenger rundt der nede. For å få litt orden tenkte jeg å montere opp en kabelrull slik at jeg slipper slik problematikk. Jeg er godt klar over at den må trekkes ut for å unngå oppvarming ved hard bruk, men det synes som det smarteste løsningen. Har noen sett et slikt produkt, eller er det løstninger dere benytter som jeg nå ikke tenker på? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 30.Desember.2014 Del på Facebook Svart 30.Desember.2014 Har landstrømmen min til gjestebrygger på rull ja, men det er støpsel i begge ender, ingen permanent løsning.... I hjemmehavnen har jeg en fast kabel som ligger igjen ved avgang.. Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 30.Desember.2014 Del på Facebook Svart 30.Desember.2014 Det finnes strømkabel på rull på samme måte som til luftpåfylling på bensinstasjoner. Ville vel tro Biltema har noe slikt. Sitér dette innlegget Link to post
Dorsken Svart 30.Desember.2014 Del på Facebook Svart 30.Desember.2014 Hva med å bruke en vanlig trommel/vinne for hageslange - og bytte ut slangen med kabel? Sitér dette innlegget Jeg har en dårlig karakter - og den har gitt meg mye glede Link to post
Fjellbonden Svart 30.Desember.2014 Del på Facebook Svart 30.Desember.2014 Hva med å bruke en vanlig trommel/vinne for hageslange - og bytte ut slangen med kabel? Vil kanskje slite litt med svivelfunksjonen, men det finnes å få kjøpt ferdig for strøm. Sitér dette innlegget Link to post
Kapteinbåt Svart 30.Desember.2014 Del på Facebook Svart 30.Desember.2014 Du får demontere støvsuger`n:) Noko slikt du tenker på? http://www.esska.no.com/esska_no_s/Automatisk-kabeltrommel-Serie-C20-for-lysstrom-953230700000-16410.html Sitér dette innlegget Link to post
larsoslo Svart 30.Desember.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Desember.2014 Det er nøyaktig dette jeg tenker på, Kapteinbåt. Den ligger endog litt i øvre prisklasse for hva jeg hadde sett for meg. Ser Biltema har noe lignende, men usikker på opphenget til den. http://www.biltema.no/no/Bygg/Elektrisk/Stromforsyningsledning/Kabeltrommel-463001/ Sitér dette innlegget Link to post
Dixie 2100 Svart 30.Desember.2014 Del på Facebook Svart 30.Desember.2014 På disse tromlene er det stor forskjell på fjæra som skal dra trommelen med kabel inn igjen.... Har prøvd både billige og dyre, og sitter igjen med erfaringen at du får hva du betaler for. Enkelte tromler har også en sikring på 10Amp montert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.