Goyagoya Startet 30.Desember.2014 Link til dette innlegget Startet 30.Desember.2014 Har bestemt meg for å bli snekke-eier, og båtplass i oslofjorden er ordnet! Kunne trengt litt råd fra dere båtfolk om hvilken snekke dere kan anbefale. Ser for meg en 24-26 fots snekke, og tenker å bruke rundt 50.000. Har sett på flere ulike båter, og har kommet frem til tre ting jeg gjerne vil ha i båten. - Rund sofa bak som kan gjøres om til solseng. - Førerseter ved siden av hverandre - Køyeplass til to barn og dobbeltseng i kabinen. Foreløpig har jeg kun sett Nidelv 24 Som innehar dette. Er det andre båter med tilsvarende løsning? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 30.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2014 Det er jo mange gode gamle snekker på denne størrelsen, men med litt forskjellige innrednings-løsninger. Hasla 26, Scand 25, Master 24, Joda/Marex 24, Fevik 715(23). Skilsø 23,Diana 700, m/flere. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 30.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2014 (redigert) Kan iallefall anbefale Nidelv 24! Blir ikke feil det. Redigert 30.Desember.2014 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Mons Olav Svart 30.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2014 Nidelv er en bra båt med god plass og er vel kanskje det beste valget som passer ditt budsjett.Den kom med buesalong bak i 77/78. Selv har jeg en Master 740 halvplanende snekke og er godt fornøyd med den.Den er nok utenfor budsjett og har heller ikke førersetene sammen om du skal sitte å holde rundt dama,hehe?. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Bergen dørk Svart 30.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2014 Buesalong fra 1978. Praktisk! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.