Jump to content

Får alle som har abonnement på Båtens Verden bladet?

Lars Moe

Recommended Posts

Da jeg, ifjor, kom over at Båtens Verden ble utgitt på IPad lastet jeg ned prøveutgaven og fant at dette var mye interessant stoff jeg ville ha mer av. Jeg bestilte et abonnement og gledet meg til neste blad. Det skulle jeg ikke gjort. Filene jeg fikk tilsendt var "tomme" så jeg fikk ikke lest flere blader. Av prinsipp går jeg ikke å kjøper blader i bladkiosken som jeg har abonnert på. Etterhvert gikk jeg lei og sa opp abonnementet.

Stor var min overraskelse da jeg i høst fikk telefon fra Båtens Verden med tilbud om å tegne et to års abonemet med desember nummeret i år gratis. Jeg nevnte at jeg hadde prøvd å abonere tidligere uten å få bladene, så jeg hadde betenkeligheter på dette.

Men jeg tenkte at jeg kunne la de få et nytt forsøk. Det kunne jo hende at det var tekniske problemer som var årsak til at jeg ikke fikk bladene. Å sende bladene. I posten burde ikke være problem. Men jeg hadde fortsatt dårlig følelse på dette.

Det er selvfølgelig tilfredsstillende å få rett, men samtidig blir jeg litt irritert på at jeg aldri lærer å lytte til intuisjonen.

Desember er gått og Båtens Verden har uteblitt, som forventet. Da dette bladet skulle være gratis vil jeg ikke lage noe mer nummer av det foreløpig. Jeg er ikke ute etter å ha noe gratis, selv om det ble lovet. Jeg er så gammel at for meg er løfter noe som skal holdes, men jeg vet at så ikke er kotyme i samfunnet vårt i dag. Derfor vil jeg ikke kreve gratisnummeret.

Men dette sier litt om hva jeg sannsynligvis kan forvente meg av dette abonnementet de neste to år.

Så, jeg lurer på om det er bare meg som plunder med å få blader som er abonnert på fra Båtens Verden?

Jeg leser jo rundt på forumet at noen for bladene. Men de som ikke får bladene sier kanskje ikke noe.

Er ikke en mail til Salg og marked:et bedre sted å starte.

Hans-Christian Hymer
// mediekonsulent
T. 413 47 892
E. hans-christian@vbmedia.no

Får du ikke svar da prøv

Erik Sandersen
// redaktør
T. 909 77 793
E: erik@vbmedia.no

Jeg fikk nr 6 like før jul. et meget bra blad.

Redigert av roger-jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...