TorSan Startet 31.Desember.2014 Link til dette innlegget Startet 31.Desember.2014 Er du på forumet som kan forklare meg hvordan min tenningslås er koblet/ virker? Dette er til en "Ford Mermaid" 5 koblingspunkt, pluss og minus, så tre stk som får strøm når tenning settes på. Det ene mister spenning når nøkkel vris til start, de andre to endrer seg ikke. Hva er det som gir signal til startmotor. Er ingen kontakt som får strøm når nøkkel vris til start. Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 31.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2014 da er det sikkert koblet via et vekslende rele via glødinga. som når denne mister spenninga når du vrir til start penser den strømmen til innslagsreleet på starteren.. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 31.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2014 (redigert) Der er tall og/eller bokstaver på alle tilkoblingspunkter. Hvis du finn ut av dei, blir det lettere å villede i tilkoblingen. Forøvrig so skal der ingen minus på akkurat denne. Redigert 31.Desember.2014 av Dinamo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Scand29bal Svart 31.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2014 Vilken motor är det? Startmotorerna är inte ovanligt dubbel brytande. Alltså både + och - till solenoiden för att den ska vrida runt. Sitér dette innlegget Link to post
TorSan Svart 2.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2015 Godt Nyttår! Tusen takk for gode innspill og tips. Det fungerer idag, trenger bare å finne ut hvordan det funkerS da jeg skal gjøre noen forandringer. Skal følge kablene til jeg finner releet og nå skjønner jeg så mye at jeg skal greie å finne ut av det. Det er en 6.syl. Ford Mermaid. 2720 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.