Danske Startet 4.Januar.2015 Link til dette innlegget Startet 4.Januar.2015 Holder på med å lakke op innretning på snekken. Har slibt helt i bund, bejdset og lakket med fortynnet, slebet og lakket 2. Gang. Det ser veldig fint ut, men må si jeg er litt lei av å slibe, og avspritte...så spm. er om det bliver stor krise om jeg bare lakker uten å slibe igen ...eller MÅ det slibes mellom hvert lag. Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 4.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2015 Du må bør absolutt slipe, men kun lett mattsliping så det behøver ikke ta så lang tid. Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 4.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2015 du MÅ vel ikke slipe ifølge brukermanualen sålenge du ikke venter ner enn 48 timer før neste strøk kommer på.Man bør vel ha på ca 8 strøk for og få en fin dybde i lakken.Jeg slipte ikke mellom hvert strøk,men kansje hvert annet. Når det siste strøket skal på,så må det slipes litt mer grundig,samt helt rene omgivelser.Kan også være en fordel og skaffe seg noen tack cloth.Dette er spesial kluter som er kleberlig,så du får siste rest av støv vekk fra overflaten.på siste støket er det også en fordel og filtrere lakken.STØV ER DIN VÆRSTE FIENDE NÅR DET GJELDER LAKKERING! Lykke til.Lakkering er en tolmodighetsprøve Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Danske Svart 5.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2015 Skal bli mere tålmodig :-) har allerede brukt mye mer tid en planlagt. Er korn 240 OK ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.