Kronidiot Startet 6.Januar.2015 Link til dette innlegget Startet 6.Januar.2015 Se på dette bildet: https://baatplassen.no/bildearkiv/13/13597/13.jpg Min båt har også disse trykknappene "oppå" for innfesting av ryggputer til rundsitteren. Båten på bildet har ryggputer som ikke festes med disse knappene. Jeg skal bestille nye ryggputer etter originale maler fra nidelv. Det er de originale putene som kommer med trykknapper "oppå", ikke sant? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 6.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2015 Hm...er ikke det bildet av min gamle Nidelv 24? [emoji1] Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Nidelv 1874 Svart 6.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2015 Du vil ikke gjøre om til Nidelv 24 Classic: Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 6.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2015 Nidelv 24 classic er vel et helt annet skrog, er det ikke? Scand eller noe sånn? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Kronidiot Svart 6.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2015 Vil ikke gjøre om nei... Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 6.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2015 (redigert) Jeg tror det bildet er av en Nidelv 25 Classic. Den er vel en modifisert Scand Classic mener jeg. Redigert 6.Januar.2015 av Møkkalasset (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 6.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2015 Det øverste bildet ser ut som 24. Sofaen i 25 virker rundere (utifra bildet). Tror ikke 24 Classic har noe med Scand å gjøre (slik som 25), men overbygget er i alle fall hevet på 24 Classic i forhold til "originalen". Mulig de har gjort noe med skroget også. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 6.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2015 Trampeklapp: Dette hjelper Nilsen Båtbyggeri deg med. På min N24 - som du har hentet et bilde fra - er putene festet med borrelås. Disse var ikke orginale, men fungerte helt fint. På mine N26 og N28 har det vært trykknapper på disse putene. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.