Jump to content

Ny app for å betale gjestehavnavgift

Astor

Recommended Posts

Guest Avmønstret#

Effektivt, og jeg regner med at havneavgiften kan settes ned med et sånt system?

:-) Hehe. Ja det tror jeg også :wink:

Go -go Maria jobber sikkert gratis ;-)

---------

Hva om gjestehavnene setter ut hele kontrollørjobben til q-park og tilsvarende? Med dette systemet kan de traske en runde på natta og legge bøter på evt syndere. :nonod:

Sikkert ett fint opplegg dette,

Men hvis jeg betaler havneleie med denne appen, da får jeg jo ingen lapp:billett og legge i ruta eller klistre på tauet ??

De som kontrollerer dette da hva gjør dem?

RiSikerer man og bli vekket av bankende havnevakter kl 0730 slik som nå mange steder?

Eller sitter dem med kontroll på hvem som har betalt via app, og vil dem da sjekke dette på samtlige båter uten lapper før dem begynner og vekke opp folk?

Ser for meg at det enkleste fortsatt er å vekke folk før de sjekker opp navn/kjennemerker/bilder Av båter osv?

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

Joda det er greit dem har oversikt.

Men hva er enklest for en havnevakt hvis det ligger 100 båter der hvorav 90 ikke har billett/lapp festet synlig?
Det blir å spørre hver enkelt vil jeg tru?

Eller skal dem stå der med oversikten og sammenligne bilder/regnr på 90 båter?

For ordensskyld vil jeg nevne at dette med vekking av havnevakter er ett lite problem, da man som regel er oppe lenge før de er ute.

Men det skjer av og til, og da gjerne de gangene man enten har hatt en sen kveld, eller ankommer sent etter kvelds/nattseilas.

Og skal dette fungere på en fin og enkel måte for havnevaktene og forbrukerne så er dette helt supert og velkomment til meg. Jeg har lastet ned og registrert meg og vil også forsøke denne kommende sommer.

Alt nytt som fungerer og forenkler er alltid flott.

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...