Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

Joltus skrev On 14.9.2017 at 12.01:

Hva er det rosa krysset? 

På de andre kartene eg har er alle disse rosa kryssende vanlig kryss med dybdetall. 

Eg finner symbolet i png fila, men får ikke til å erstatte den. Virker mest å være en slags feil.... 

Screenshot_20170914-000138.png

Det Rosa krysset kommer fram fordi du har " bedt " om det

Den  grunnenen er I et dybde område 5 til 10 m og siden du har stilt  "sikkerhetsdybden" til 4 eller 5 m så skifter dybden til rosa "OBS OBS"

Da vil grunnen på 4 m  komme opp som rosa så du ikke skal overse den siden du har  stiller "sikkerhetsdybden"  til 4 eller 5 m.
Underwater rock / awash rock (UWTROC)
58 57.9383 N 005 53.0955 E
CATGEO
 (1)Point
EXPSOU
shoaler than range of depth of the surrounding depth area(2)
VALSOU
  4 m

I dybdeområde 2 til 5 m  vil det samme skje med en grunne 1,4m  med  "sikkerhetsdybden" på 2 m 

Da den er farlig for din seilas.

Objekt info  gir deg alle data på rosa kryss 

Roger jo

Roger jo

Joltus skrev On 14.9.2017 at 12.01:

Hva er det rosa krysset? 

På de andre kartene eg har er alle disse rosa kryssende vanlig kryss med dybdetall. 

Eg finner symbolet i png fila, men får ikke til å erstatte den. Virker mest å være en slags feil.... 

Screenshot_20170914-000138.png

Det Rosa krysset kommer fram fordi du har " bet " om det

Den  grunnenen er I et dybde område 5 til 10 m og siden du har stilt  "sikkerhetsdybden" til 4 eller 5 m så skifter dybden til rosa "OBS OBS"

Da vil grunnen på 4 m  komme opp som rosa så du ikke skal overse den siden du har  stiller "sikkerhetsdybden"  til 4 eller 5 m.
Underwater rock / awash rock (UWTROC)
58 57.9383 N 005 53.0955 E
CATGEO
 (1)Point
EXPSOU
shoaler than range of depth of the surrounding depth area(2)
VALSOU
  4 m

I dybdeområde 2 til 5 m  vil det samme skje med en grunne 1,4m  med  "sikkerhetsdybden" på 2 m 

Da den er farlig for din seilas.

Objekt info  gir deg alle data på rosa kryss 

• Create New...