Jump to content

Edit History

Seastar

Seastar

Seastar skrev On 8.2.2018 at 0.47:
Hei alle!:thumbsup:
---------

Da er det vel bare å forberede seg på en ny fin båtsesong......, f.eks ved å oppdatere laptop'en med ny versjon av OpenCPN, samt kanskje få lagt inn de nye helt uptodate oeSENC Vektorkartene over norskekysten.......?

Uansett, lykke til alle sammen med sesongen 2018:smiley:

Seastar:sailing:

Hei igjen

Det er vel på Lillestøm det vil foregå kommende helg for alle båt- og sjøinteresserte folk!

Jeg ble forespurt ganske tidlig på året, om jeg kunne tenke meg å "representere" og stå på stand'en til Kartverket for å vise interesserte om mulighetene med OpenCPN / o-charts!

Det hadde jo vært artig å kunne treffe mange som man kanskje kun kjenner som "nicknames" på forumer o.l., men beklageligvis så får jeg ikke anledning, det sier seg selv at man må prioritere feiringen av sin (vår) 40-års bryllupsdag som er denne aktuelle helgen!

Fikk nå mail fra Hubert som er en av lederne i o-charts, med forspørsel om jeg kunne minne forummedlemmene her på baatplassen om dette, slik at flest mulig er klar over denne tilstedeværelsen av OpenCPN / o-charts på båtshow-messen "Sjøen for alle" og lokalisert på standen til Kartverket på lørdag / søndag:

..........

As you might remember we are invited to the booth of NMA on the boat show in Lilleström next Saturday and Sunday.

Kartverket: stand D01-33
........
Kind regards
Hubert

Det er jo en gylden mulighet til å treffes for baatplassen-medlemmer og andre interessert som forstår verdien av at vi nå har muligheten til fantastiske, uptodate vektorkart fra Kartverket!

Lykke til og ha det kjekt dere også denne helgen!:wink:

Seastar:thumbsup::sailing:

Seastar

Seastar

Seastar skrev On 8.2.2018 at 0.47:
Hei alle!:thumbsup:
---------

Da er det vel bare å forberede seg på en ny fin båtsesong......, f.eks ved å oppdatere laptop'en med ny versjon av OpenCPN, samt kanskje få lagt inn de nye helt uptodate oeSENC Vektorkartene over norskekysten.......?

Uansett, lykke til alle sammen med sesongen 2018:smiley:

Seastar:sailing:

Hei igjen

Det er vel på Lillestøm det vil foregå kommende helg for alle båt- og sjøinteresserte folk!

Jeg ble forespurt ganske tidlig på året, om jeg kunne tenke meg å "representere" og stå på stand'en til Kartverket for å vise interesserte om mulighetene med OpenCPN / o-charts!

Det hadde jo vært artig å kunne treffe mange som man kanskje kun kjenner som "nicknames" på forumer o.l., men beklageligvis så får jeg ikke anledning, det sier seg selv at man må prioritere feiringen av sin (vår) 40-års bryllupsdag som er denne aktuelle helgen!

Fikk nå mail fra Hubert fra o-chart om jeg kunne minne forummedlemmene her på baatplassen om dette, slik at flest mulig er klar over denne tilstedeværelsen av OpenCPN / o-charts på båtshow-messen "Sjøen for alle" og lokalisert på standen til Kartverket på lørdag / søndag:

..........

As you might remember we are invited to the booth of NMA on the boat show in Lilleström next Saturday and Sunday.

Kartverket: stand D01-33
........
Kind regards
Hubert

Det er jo en gylden mulighet til å treffes for baatplassen-medlemmer og andre interessert som forstår verdien av at vi nå har muligheten til fantastiske, uptodate vektorkart fra Kartverket!

Lykke til og ha det kjekt dere også denne helgen!:wink:

Seastar:thumbsup::sailing:

• Create New...