Jump to content

Edit History

Seastar

Seastar

Nemo skrev On 9.6.2018 at 20.47:

Hei.

Har samme visningen her og, men du kan få fram stakene litt tydeligere med å ta bort haken for "Vis kartomriss" under "Vis". Da forsvinner grønnfargen på kartomrisset. Går du til overzoom kommer begge tydelig fram. Mener dette må være en feil i kartet.

God tur.

:sailing:

Nemo...

Dette var et godt forslag......., og vil i praktisk bruk ikke være noe problem!

Jeg tok meg også den frihet å rapporterte dette sammen med andre forslag og input jeg hadde til Dave og Hubert (og resten av teamet), slik at de er klar over hva som eventuelt kan optimaliseres ifm pågående arbeid med neste versjon 5.0!

Så får vi se hva som blir tatt til følge og prioritert denne utviklingsrunden!

NB!

Vil fortsatt anmode alle som har et eller annet problem som det ikke blir løsning på her hos baatplassens brukere så nøl ikke med å gå til de tidligere nevnte forum og epostkontakt-adresser!

Jeg selv blir mest offline i sommer, kommer bare sporadisk til å kikke innom her fremover sommeren....., så det er fritt frem for alle som har noe å meddele og som også ønsker å hjelpe hverandre med råd og tips o.l. vedr. OpenCPN i tillegg til bruk av hovedforumene:yesnod:

God sommer!

OBS!

Jeg skumleste litt på hovedforumet, og det ser ut for at vi også får danske oeSENC kart om ikke lenge iflg Hubert (bcn):

http://www.cruisersforum.com/forums/f134/swedish-oesenc-charts-to-come-with-our-help-200520-3.html#post2648692

Seastar

Seastar

Seastar

Nemo skrev On 9.6.2018 at 20.47:

Hei.

Har samme visningen her og, men du kan få fram stakene litt tydeligere med å ta bort haken for "Vis kartomriss" under "Vis". Da forsvinner grønnfargen på kartomrisset. Går du til overzoom kommer begge tydelig fram. Mener dette må være en feil i kartet.

God tur.

:sailing:

Nemo...

Dette var et godt forslag......., og vil i praktisk bruk ikke være noe problem!

Jeg tok meg også den frihet å rapporterte dette sammen med andre forslag og input jeg hadde til Dave og Hubert (og resten av teamet), slik at de er klar over hva som eventuelt kan optimaliseres ifm pågående arbeid med neste versjon 5.0!

Så får vi se hva som blir tatt til følge og prioritert denne utviklingsrunden!

NB!

Jeg vil fortsatt anmode alle som har et eller annet problem som det ikke blir løsning på her hos baatplassens brukere så nøl ikke med å gå til de tidligere nevnte forum og epostkontakt-adresser!

Jeg selv blir bare sporadisk inne her fremover sommeren....., så det er fritt frem for alle som har noe å meddele og som også ønsker å hjelpe hverandre med råd og tips o.l. vedr. OpenCPN:yesnod:

God sommer!

OBS!

Jeg skumleste litt på hovedforumet, og det ser ut for at vi også får danske oeSENC kart om ikke lenge iflg Hubert (bcn):

http://www.cruisersforum.com/forums/f134/swedish-oesenc-charts-to-come-with-our-help-200520-3.html#post2648692

Seastar

• Create New...