Jump to content

Edit History

Seastar

Seastar

Nortonis...

Er enig i dine "tanker" om forbedringer på dette feltet......, derfor har jeg over tid meddelt dette bl.a. til support hos o-charts v/ Hubert!

Jeg tok det også opp igjen nå i forrige uke , så vi får se om det blir en bedre og mer fleksibel løsning snart.....!

Jo flere som deler sine tanker og kommer med konstruktive forslag jo bedre kan løsningene bli, så jeg vil vel oppfordre alle til å gi tilbakemeldinger på bl.a. ønskede forbedringer direkte til o-charts.

Det er jo disse mekanismene jeg liker så godt og som driver "Open Source" -prosjekter stadig videre til meget gode løsninger........!:thumbsup:

Ha en fin dag videre!

Seastar

Seastar

Seastar

Nortonis...

Er enig i dine "tanker" om forbedringer på dette feltet......, derfor har jeg over tid meddelt dette bl.a. til support hos o-charts v/ Hubert!

Jeg tok det også opp igjen nå i forrige uke , så vi får se om det blir en bedre og mer fleksibel løsning snart.....!

Jo flere som deler sine tanker og kommer med konstruktive forslag jo bedre kan løsningene bli, så jeg vil vel oppfordre alle til å gi tilbakemeldinger på forbedringer direkte til o-charts.

Det er jo disse mekanismene jeg liker så godt og som driver "Open Source" -prosjekter stadig videre til meget gode løsninger........!:thumbsup:

Ha en fin dag videre!

Seastar

• Create New...