Jump to content

Edit History

Mixer'n

Mixer'n

Då har eg testa med "Signalk-to-nmea183"-appen, og endra Connections til TCP/localhost/10110.  Samme negative resultat. 

Dette er jo den konfigurasjonen eg har kjørt med i OCPN 5.0 og tidlegare, som måtte ha NMEA183 data.

Det eg har undra meg litt over er kor ein kan styra kva data OCPN brukar.  Er det ei fil som kan redigerast?  F.eks GPS-data kjem frå 2 kilder:  GPS-mus tilknytta USB-port, og frå Raymarine plotter via CAN-bus.  Alt havnar i SignalK node server.  I web-appen "Instrumentpanel" ser eg 41 forskjellige datafelt, deriblant posisjon, SOG og COG frå 2 kilder:  GPS og CAN.  Men i OCPN har eg ikkje kontroll på kva for kildedata eg brukar.  Nokon som har hacka i denne problematikken?

Mixer'n

Mixer'n

Då har eg testa med "Signalk-to-nmea183"-appen, og endra Connections til TCP/localhost/10110.  Samme negative resultat. 

Dette er jo den konfigurasjonen eg har kjørt med i OCPN 5.0 og tidlegare, som måtte ha NMEA183 data.

Det eg har undra meg litt over er kor ein kan styra kva data OCPN brukar.  Er det ei fil som kan redigerast?  F.eks GPS-data kjem frå 2 kilder:  GPS-mus tilknytta USB-port, og frå Raymarine plotter via CAN-bus.  Alt havnar i SignalK node server.  I web-appen "Instrumentpanel" ser eg 41 forskjellige datafelt, deriblant posisjon, SOG og COG frå 2 kilder:  GPS og CAN.  Men i OCPN har eg ikkje kontroll på kva for kildedata eg brukar.  Noko som har hacka i denne problematikken?

• Create New...