Seastar
Nortonis...
Dave og utviklerteamet er stadig "på" og ligger i forkant for å tilpasse til den videreutviklingen som stadig skjer på ny maskinvare og forbedringer når det gjelder Operativsystemer og muligheter.
OpenCPN går jo stadig fremover i utviklingen av de respektive versjoner for de ulike OS-plattformene, og utviklingen også med denne Beta- testingen gir gode resultater og den siste fortløpende korrigerte versjon i GitHub Master fungerer meget bra både på basic funksjoner i programmet og de nye funksjonene og forandringer.
For dere som følger med i Beta utviklingstråden så blir vel en ny Beta offisielt utgitt meget snart..........., så jeg tror Dave er i rute etter målsettingen som han kom med da den første versjon ble frigitt i denne Betatest-syklusen:
We plan to test this version thoroughly over the next few weeks, updated as necessary, leading to a general release of OpenCPN Version 5.6.0 this fall.
Så om ikke lenge nå, vil vi ha en
ny offisiell versjon, OpenCPN 5.6.0 , - denne høsten!
Med en stabil og velfungerende maskinvare og OS som utgangspunkt, så ser jeg frem til å ta i bruk denne nye OpenCPN versjonen!
Lykke til du / dere også!
OK, da fortsetter jeg med mine test-rutiner og eventuelle nye tilbakemeldinger, for det er jo nå toget går for forbedringer/forandringer for denne nye kommende versjonen.
Seastar