Jump to content

Edit History

Seastar

Seastar

Hei

Det er mange som av genuin interesse yter en god innsats i dette Open Source- prosjektet over flere år.

https://www.cruisersforum.com/forums/f134/opencpn-beta-5-5-1109-rc1-released-257723.html

Nå ser det ut til at vi nærmer oss enda en god utgivelse, Release Candidate 1 er utgitt idag, og her kopierer jeg inn det sjefen for prosjektet skriver om utgivelsen/changelog og status:

Changelog:

1. Language file content update.
2. Add ability in Waypoint Properties dialog to change Waypoint Range Ring units (FS#2675)

Notes:
1. This is the first Release Candidate. What this means is this: If testing shows no "show-stoppers", then we simply change the Version indicator to "5.6.0", and publish as an official Release.

Good Luck, and Thanks for your help
Dave

:flag_bp::thumbsup::sailing:

Da er det snart bare for alle brukere å oppgradere/legge inn den nye offisielle versjonen, og glede seg over stabiliteten og driftsikkerheten på dette produktet!

Lykke til alle sammen, ventetiden er snart over!:yesnod::thumbsup:

(...og samtidig, takk for meg, for denne gang!)

Seastar

Seastar

Seastar

Hei

Det er mange som av genuin interesse yter en god innsats i dette Open Source- prosjektet over flere år.

https://www.cruisersforum.com/forums/f134/opencpn-beta-5-5-1109-rc1-released-257723.html

Nå ser det ut til at vi nærmer oss enda en god utgivelse, Release Candidate 1 er utgitt idag, og her kopierer jeg inn det sjefen for prosjektet skriver om utgivelsen/changelog og status:

Changelog:

1. Language file content update.
2. Add ability in Waypoint Properties dialog to change Waypoint Range Ring units (FS#2675)

Notes:
1. This is the first Release Candidate. What this means is this: If testing shows no "show-stoppers", then we simply change the Version indicator to "5.6.0", and publish as an official Release.

Good Luck, and Thanks for your help
Dave

:flag_bp::thumbsup::sailing:

Da er det snart bare å legge inn den nye offisielle versjonen, og glede seg over stabiliteten og driftsikkereheten på dette produktet!

Lykke til alle sammen, ventetiden er snart over!:yesnod::thumbsup:

(...og samtidig, takk for meg, for denne gang!)

Seastar

• Create New...