Jump to content

Edit History

Seastar

Seastar

Hei...

Kun til orientering!

Vi kjører BETA test på det som blir versjon 5.6.2 "om noen uker" iflg Dave, utviklersjefen :

Begynnelsen av innlegget hans er Googleoversatt til norsk:

OpenCPN Beta 5.6.1-1 utgitt

Hei alle OpenCPN- brukere.

Her begynner vi Beta-testen av OpenCPN 5.6.1. Denne betatestserien vil resultere i produksjonsutgivelsen av OpenCPN 5.6.2 om noen uker.
Denne utgivelsen er ment å være en rask feilrettingsoperasjon, med minimale endringer i brukergrensesnittet. Svært få funksjonsforespørsler ble vurdert. Så jeg forventer at denne testserien skal være jevn og enkel.

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXCCCCCCCCCCCCCCC

Da ser jeg frem til sesongen med "nyrenovert" versjon av OpenCPN:thumbsup:

Jeg kommer ikke til å følge opp videre angående denne Betautviklingen her på forumet, men skal huske på  å opplyse her når den ferdige nye versjonen blir utgitt (om noen uker...!):sailing:
Seastar:flag_bp:

Seastar

Seastar

Hei...

Kun til orientering!

Vi kjører BETA test på det som blir versjon 5.6.2 "om noen uker" iflg Dave, utviklersjefen :

Begynnelsen av innlegget hans er Googleoversatt til norsk:

OpenCPN Beta 5.6.1-1 utgitt

Hei alle OpenCPN- brukere.

Her begynner vi Beta-testen av OpenCPN 5.6.1. Denne betatestserien vil resultere i produksjonsutgivelsen av OpenCPN 5.6.2 om noen uker.
Denne utgivelsen er ment å være en rask feilrettingsoperasjon, med minimale endringer i brukergrensesnittet. Svært få funksjonsforespørsler ble vurdert. Så jeg forventer at denne testserien skal være jevn og enkel.

Da ser jeg frem til sesongen med "nyrenovert" versjon av OpenCPN:thumbsup:

Jeg kommer ikke til å følge opp videre angående denne Betautviklingen her på forumet, men skal huske på  å opplyse her når den ferdige nye versjonen blir utgitt (om noen uker...!):sailing:
Seastar:flag_bp:

• Create New...