Jump to content

Edit History

Hulda

Hulda

Nei, nei, ikke avsporing. Skal det bygges båt, må man ha kropp å bygge med. Forrige gang Hulda var på land, var jeg på krykker grunnet ryggen. Nå har jeg brukt to år på hardtrening av ryggen, så ryker høyre kne. Nå krykker jeg rundt grunnet kneet. Jeg har levd med leddpropblemer siden jeg var 12 år gammel. Det blir rundt regnet 63 år. Mulig du er inne på noe. Dette sitter i knehasen og selve leddet på innsiden. Kneet kan ikke klappes sammen, kneet kan nesten rettes ut. Det vil si, kan gjøre det. Og så kommer et sant helvete de neste 12 timene. Driver med forsiktig trening. Kan ikke si at det hjelper. Uansett det går langsomt i riktig retning. Slike vettuge og konkrete innspill om hva og hvordan ting kan rettes på, mottas med takk. Absolutt.

Lyspunktet er at Håkan, som bor i første, også krykker rundt. Grunnet heftige nerveknip i venstre fot etter operasjon i ryggen. Han tygger så mye smertestillende at han har konstant diaré. Jeg drikker whisky og har konstant dårlig ånde. Jeg er i bedre fysisk form og raser avgårde på ett bein og krykker. Det er en teknikk å gå med krykker. Mobber Håkan med at han må se og få smørt opp krykkene sine.

Dette må ta en slutt!! I morgen er det en ny dag med eksentersliper over hodehøyde.

Hulda

Hulda

Nei, nei, ikke avsporing. Skal det bygges båt, må man ha kropp å bygge med. Forrige gang Hulda var på land, var jeg på krykker grunnet ryggen. Nå har jeg brukt to år på hardtrening av ryggen, så ryker høyre kne. Nå krykker jeg rundt grunnet kneet. Jeg har levd med leddpropblemer siden jeg var 12 år gammel. Det blir rundt regnet 63 år. Mulig du er inne på noe. Dette sitter i knehasen og selve leddet på innsiden. Kneet kan ikke klappes sammen, kneet kan nesten rettes ut. Det vil si, kan gjøre det. Og så kommer et sant helvete de neste 12 timene. Driver med forsiktig trening. Kan ikke si at det hjelper. Uansett går det langsomt i riktig retning.

Lyspunktet er at Håkan, som bor i første, også krykker rundt. Grunnet heftige nerveknip i venstre fot etter operasjon i ryggen. Han tygger så mye smertestillende at han har konstant diaré. Jeg drikker whisky og har konstant dårlig ånde. Jeg er i bedre fysisk form og raser avgårde på ett bein og krykker. Det er en teknikk å gå med krykker. Mobber Håkan med at han må se og få smørt opp krykkene.

Dette må ta en slutt!! I morgen er det en ny dag med eksentersliper over hodehøyde.

• Create New...