NilsPils
Lars H. skrev for 23 timer siden:Nå må dere holde opp med det snakket om at dere er gamle. Jeg blir 78 om 4 måneder,
Ungfoler . . ! Jeg blir 80 om tre uker. Da er det nøyaktig 50 år siden jeg sluttet å røyke. Vonde knær holdes i sjakk med moderat trening, mest gange i bratt terreng. Klatrer fremdeles i stiger og jobber på taket uten sikring . . Enn så lenge . . .
Hulda skrev 35 minutter siden:Kneet vekket meg to ganger i natt. Nå har det blitt slik at det går an å forsiktig trene det opp. Kan det virke som. Det er i hvert fall ikke kneet som hindrer meg i å jobbe nå.
Hadde nøyaktig det samme for noen måneder tid siden siden. Har hatt to meniskoperasjoner i det kneet. Legen sa at nå skal vi heller satse på trening, og det hjalp. Merker ingen ting nå.
Hulda skrev 36 minutter siden:Men Hulda sliper seg av gårde, med sandpapir og stålbørste. Det går så forbanna langsomt, og er så slitsomt.
Jeg misunner seilbåtfolket som kan stå oppreist og pusse og stoffe skroget inder vannlinjen. Jeg har relativt flatbunnet halvplaner og må ligge på ryggen under båten. DET er slitsomt, spesielt for armer og skuldre.