moosewine Startet 10.Januar.2015 Link til dette innlegget Startet 10.Januar.2015 Jeg og fruen drar til Tenerife første 14 dagene av februar. Vi har lyst til å leie en seilbåt en dag eller 2 og lurer på om det er noen her på forumet som har erfaring/link til noen som driver med dette. Eller enda bedre, kanskje en av dere har en båt liggende på Tenerife til utleie? Sitér dette innlegget . Link to post
Herman Svart 10.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2015 Vi drar til Tenerife imorgen. Jeg kan sjekke litt rundt. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
moosewine Svart 11.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2015 Flott! Lenge siden jeg har seilt, har abstinenser :) Sitér dette innlegget . Link to post
Zitt Svart 11.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2015 Dere kan jo prøve disse: http://www.theglobesailor.com/rent-boat-tenerife,d10-1.html Sitér dette innlegget Link to post
aebi Svart 11.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2015 Er i Playa del Ingle`s nå. Mye vind og ingen har noe å gjøre på sjøen her nede nå. Mitt råd er å avvente båtbestilling til du kommer ned, slik at du ikke betaler for noe du ikke kan benytte. Ok temperatur på ca 22C på dagtid, men vinden er tøff døgnet rundt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.