Jump to content

Navionics kart. Kan jeg risikere å betale for en piratkopi.

Sofaseileren

Recommended Posts

Det mulige problemet er vel som med annen piratkopiert vare: at det i prinsippet er tyveri, manglende support, potensialet for begrenset funksjonalitet. Hva dette i praksis ville ha å si om det var mulig å kopiere kartbrikker vet jeg ikke, men jeg har en ikke helt ubetydelig motstand mot å betale for noe som er piratkopiert.

Jeg er jo fremdeles forundret over at kartet finnes på en ordinær kingston Brikke, uten navionicsetikett, men livet er jo fullt av mysterier... ;)

Mitt navionics kart ligger på kingston minnekort med påklistret navionics klistremerke "ovenpå" med dårlig passform. Kjøpt fra autorisert forhandler, regner med de bruker helt standard brikker og har lisensmerker/etikettskriver.

Du kan jo evt sende kortet til seatronic å be dem verifisere eller betale for en oppdatering , så får du det bekreftet :-)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...