Rastløs Startet 28.April.2005 Link til dette innlegget Startet 28.April.2005 En alu. propell som kommer til å være under vann hele sesongen. Hva bruker man for slippe å gro ned ? er det sprittusj som er tingen her , eller er det vanlig drevspray som benyttes...? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 28.April.2005 Link til dette innlegget Svart 28.April.2005 Feie med kost (sånn fin blå som vi alle har). Det hjelper litt med drevspray også - synes Internationals Prop-o-drev funker best. Sitér dette innlegget Link to post
RIB Svart 28.April.2005 Link til dette innlegget Svart 28.April.2005 Etter tips, prøvde jeg Penol 100 sprittusj på propellen min i fjor. Resultatet var langt bedre en noe antigroe middel jeg har prøvet tidligere. Billig å god måte å holde propellene fri for groe. Pass på å ikke overlapp mellom tusjstrøkene - da løses det første strøket opp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.