Jump to content

edc kontroll Kad 300

Jørn Kynningsrud

Recommended Posts

Hei. Enda et problem oppstått. Starter opp motorer og alt fungerer fint. Foruten knitrelyden som tidligere beskrevet. Men når jeg gir litt gass og tar de tilbake i fri så begynte de og jage. Ruser seg opp til 1500 rpm of ned igjen. Dette skjer når jeg drar gassen fort tilbake. Tar jeg gasshendelen veldig rolig går det fint. Kan dette være selve gasspaken? Skjer på begge motorer. Prøvde deretter og spraye wd40 på spakene. Problemet ble værre. Håper noen har svar på dette. Begynner og bli lei disse KAD ene. De er forøvrig fra 2004 og har gått 950 timer. Med helt nyoverhalte turboer.

wd40 er vel for smøring. Contact cleaner skulle vel vært brukt hvis det er "strømgreier"

KADene din er fine maskiner, slapp helt av. Det finnes en rutine for å kalibrere gasshendlene, kjør igjennom den.

Sjekk også diagnosesystemet. Hva sier det?

mvh

Windy37GM

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...