Sun Flyer Svart 16.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2015 Det stemmer at jeg bor i kat. Den er ikke isolert, men syns ikke det gjør så mye. Tipper disse vet mer om hvordan konseptet fungerer i nordnorge. http://www.visittromso.no/no/Produkt/?TLp=907400 Sikkert fullt mulig å ta en prat med dem. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Bårdp Svart 16.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2015 Joda har brukt den forrige båten jeg hadde som hytte/bosted så vet at det går fint og holde varmen i en uisolert båt. Men nå ønsker jeg å øke komforten noe og da vil jeg ha noe som er iallefall delvis isolert. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 16.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2015 Veldig få båter er isolert fra verftet, så du må vel beregne endel innsats selv, tipper jeg. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Bårdp Svart 16.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2015 Vel Nordskip kommer ferdig vinterisolert. Og tror nokk en kan få det på en del andre også. Å etterisolere en båt er en svær jobb alt av innredning må jo ut så det ser jeg helt bort fra. Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 16.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2015 http://www.sirius-werft.de/wcms/index.php?id=289 Synd ikke denne kommer i 42 eller 43, kunne virkelig tenkt meg en slik selv eller en Nordship 43 eller Southerly 42. Det er dessverre ikke mange ordentlige DS båter som lages og de som er i produksjon er hinsides dyre for meg :-) -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Bårdp Svart 16.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2015 Joda kunne gott vert noen fot større men den 40 foteren deres så jo ikke så dum ut. Den kan en sikkert få ferdig isolert om en vill. Det som så lit dumt ut var opplegget med to ror, Det gjør jo at den blir elendig å mannurere med når propellstrømmen ikke treffer roret. Er det noen som forhandler disse her på berget? Sitér dette innlegget Link to post
Lucky Silver Svart 16.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2015 Hvis jeg ikke tar mye feil, kan Sirius levere spaderor dersom du ønsker det. De bygger semi-custom, så det er mange valgmuligheter med deres båter. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 16.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2015 du har sett denne? Nordship 40DS: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=50007605&searchclickthrough=true Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Gunga Din Svart 16.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2015 tror man kan få Nauticattene isolert som ekstra utstyr.......såg en på Lillestrøm for en del år siden som hadde isolerglass bla. Gunga er isolert med en 20-30mm min.ull i skutesiden.........det gjør godt også på sommaren hun blir ikke så varm. Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.