baatsman Startet 15.Januar.2015 Link til dette innlegget Startet 15.Januar.2015 Har et par hvite Cat. motorer, og synes det er greit og hvite hvem som server de. Ikke noe feil enda, men skulle det oppstå ønskes navn på verksted i Oslofjorden, bohuslen. Noen som hvet? Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
jeb Svart 15.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2015 Interessant jeg har en gul en, og det skulle jeg også vist ,skal vel snart justere ventilene på min, tror jeg ,den har snart gått 1500 timer. jeb Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Hulda Svart 15.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2015 Jeg har aldri hørt om noen forhandlere/verksteder nedover i Østfold. En som har CAT der hvor jeg ligger i Strömstad mener jeg ganske bestemt fikk service av Pon Power i Oslo. Hvordan det forholder seg nedover svenskekysten vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
guddal Svart 15.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2015 Jeg har bestilt deler fra Pon Power i Oslo i sommer. Spurte de om service, og det gjør de. Kan komme til deg med servicebil. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 15.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2015 Jeg vil tro at Pon Power trenger tid for service, samt de prioriterer entreprenører. Jeg har handlet der og det fungerer bra. Men CAT er litt sært, og derav spørsmålet. Eget verktøy på enkelte ting. Ved vanlig service er Pon bra, men er det noe underveis er jeg usikker på reaksjonstid. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Prinzen av Os Svart 16.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2015 Jeg ville ikke vært redd for reaksjonstid. De er vant til storkunder. Men fakturaen blir gjerne deretter. På deler er de helt suverene. Fikk ny ferskvannspumpe fra Belgia på under 48 timer før den var i hånden min. 450 kr i frakt. Kunne fått enda fortere men det var den prisen da. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 16.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2015 Den gangen jeg jobbet der i 1984 kom målet om at en hver CAT skulle kunne få deler innen 24 timer WW, selv langt ute i bushen et eller annet sted. Men det kostet. Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 17.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2015 Har en kompis som jobber i Pon og jeg sendte spørsmålet dit. Har fått svar: Pon Equipment Rygge er det eneste de visste om. nedover i Sverige er det Pon Power i Gøteborg. Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 17.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2015 (redigert) Da jeg arbeidet mot MAK/CAT sin avdeling mot yrkesmotorer var det Pon Power i Oslo som koordinerte all servicepersonell. Du finner noen kontaktadresser her: http://www.shipserv.com/ShipServ/pages/attachments/64109/CSA_Brosjyre_ENGELSK_4siders.pdf De vet helt sikkert en del om hvem som arbeider mot fritidsbåtmarkedet hos CAT. Service og personell var aldri noe problem. Delelogistikken var også svært god. Det var Robin Rist som koordinerte deler og servicepersonell for oss på MaK, ser Jon Endal er sales manager for service på CAT. Redigert 17.Januar.2015 av Chiefengineer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.