Kronidiot Startet 17.Januar.2015 Del på Facebook Startet 17.Januar.2015 Under teppet i kabinen finner jeg dette. Hva er det? Sitér dette innlegget Link to post
ottiss Svart 17.Januar.2015 Del på Facebook Svart 17.Januar.2015 (redigert) Bleier..? ;) Kan det være feste til bord? Redigert 17.Januar.2015 av ottiss (see edit history) Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - https://baatplassen.no/i/topic/114386-prosjekt-draco-2100-sportscab-pimpmydraco/ Link to post
LM 605 Svart 17.Januar.2015 Del på Facebook Svart 17.Januar.2015 Kan vel umulig ha montert et slikt bordben-feste hos Nidelv orginalt. Så jo veldig korrodert/rustet ut, og "amatørmessig" utført m/ skruer etc. Er vel noen Nidelv-eiere som har svaret. Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 17.Januar.2015 Del på Facebook Svart 17.Januar.2015 kan det være toppen av septiktanken? Sitér dette innlegget Link to post
Tampeservice Svart 17.Januar.2015 Del på Facebook Svart 17.Januar.2015 Det var det jeg tenkte også, septiktanken ligger vel under her. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 17.Januar.2015 Del på Facebook Svart 17.Januar.2015 (redigert) Det kan godt tenkes det. Du får skru ut pluggen og lukte ned i... Trodde septiktanken lå på styrbord side under toalettet, men er usikker. Redigert 17.Januar.2015 av LM 605 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 17.Januar.2015 Del på Facebook Svart 17.Januar.2015 Septiktanken på nidelv 24 ligger under hele dørken, og er på over 100 liter. Jeg tenker også bordfeste men er ikke sikker. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
knut1955 Svart 17.Januar.2015 Del på Facebook Svart 17.Januar.2015 Dette er nok fotplaten til bordfestet - det har vært en sylinder på den til å stikke bordsøylen i. Gjennomføring til septik er helt bak - mot skottet til motoren. Slik var det i alle fall på min 81-modell. Sitér dette innlegget Link to post
Kronidiot Svart 18.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Januar.2015 Det er ikke feste til bord, bordet er festet lengee inn mot baugen. Dette er litt forut for toalettet... Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 18.Januar.2015 Del på Facebook Svart 18.Januar.2015 Ikke så lett å se på bildet, men kan det ligne på en rørplugg med innvendig sekskant? Går det an å få tatt en titt på undersiden av dørken? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Erik Svart 18.Januar.2015 Del på Facebook Svart 18.Januar.2015 Dørken du ser er innerskroget, så du kommer ikke under nei. Septiktanken her hulrommet mellom inner og ytterskrog. Gir stor septiktank, og ekstra sikkerhet ved grunnstøting. Ganske fiffig egentlig... Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Kronidiot Svart 18.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Januar.2015 Ikke noe sekskant i det hullet. Ser ut som en propp,men tørr ikke begynne å bryte på det... Sitér dette innlegget Link to post
Kronidiot Svart 18.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Januar.2015 Har fått bekreftet fra forrige eier at septikken ligger under der. Ikke at jeg skjønner meningen med den plata, men samma det! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.