Jump to content

Færingen som skal få nytt liv....SJØSATT!

roeren

Recommended Posts

• 2 uker senere...

Ja, så synes vel noen at det ble merkelig stille, etter at "Gamlefar" kom på sjøen?

Noen småturer er det blitt, med motor og med årer og med spinneren ute. Men tilstundene utenlandsreise gjør at jeg må ta en pause i båtbruken en stund, og siden det ennå (!) gjenstår noen småtterier å gjøre, har jeg satt båten opp i støa, så den er klar til litt fixerier når jeg kommer hjem igjen.

Bare vent!

bilde

Synes det er artig med robåt-stoff her på forumet, fortsett med det. Jeg har tilgang på å låne en Oselver i sommerhalvåret, har lurt på å begynne å bruke denne som erstatning for (støtte)medlemskapet på treningssenteret, der jeg sa opp i fjor. Hva er vel bedre enn å kombinere sjøliv og trening, samt få ro(!) og fred for en stakket stund?

Det er gode greier! Håper båten ligger på et sted med beskyttet øygard rundt; da er det lettere å få brukt den under ulike vindforhold. Har selv erfaring med å ro mot hard vind i beskyttede farvann. Selv om det går svært seint mot vinden (med lynkjapt tilbake!) får jeg fine turer uten plagsomme bølger (bare små vindbølger)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...