Scand29bal Startet 19.Januar.2015 Del på Facebook Startet 19.Januar.2015 är det något att rekomendera? då jag är på gång och skall byta det mesta av mina slangar tänkte jag kolla om denna typen är att rekomendera. Jag har rätt många olika storlekar. Självklart annvänds slang med stålspiral på sug sidan av impellern Sitér dette innlegget Link to post
Scand29bal Svart 19.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Januar.2015 Ingen som har provat detta? Tex http://www.do88.se/sv/artiklar/silikonslang-decimetervara-svart-125quot-32mm.html Sitér dette innlegget Link to post
Scand29bal Svart 20.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Januar.2015 Inga åsikter om detta? Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 20.Januar.2015 Del på Facebook Svart 20.Januar.2015 I ditt eksempel står det i teksten at den kan benyttes i kjølesystem. Da er det vel ok. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.Januar.2015 Del på Facebook Svart 20.Januar.2015 Silikonslanger er vel noe av det beste man kan bruke til kjølesystem, så jeg ville ikke ha vært redd for å bruke disse. Har riktignok ikke prøvd dem selv, men tenkt tanken på å skifte til silikon... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Haba Svart 20.Januar.2015 Del på Facebook Svart 20.Januar.2015 (redigert) Jeg har en lengde silikonslange i sjøvannsinntaket. Et siste stykke før sjøvannspumpen. Trodde det var fleksibelt blå skittslange, men fikk fortalt at det er noe av det bedre. Men holdbarheten lurer jeg på. Redigert 20.Januar.2015 av Haba (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Scand29bal Svart 20.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Januar.2015 Jo jag läste med texten med jag tänkte mer om någon har annvänt det. Den är ju antagligen mycket mindre nötningstålig än EPDM men värmetåligare får bli silicon då antar jag Sitér dette innlegget Link to post
Scand29bal Svart 20.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Januar.2015 Till sjövattenintaget på sug sidan vill jag nog ha slang med spiral i för att minimera risken att den suger ihop sig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.