svendis Startet 19.Januar.2015 Link til dette innlegget Startet 19.Januar.2015 Har sett på dørksettene som leveres til Scand båter av irdesign.no Ser veldig bra ut men det er vanskelig å finne skikkelige bilder osv. Har spurt de etter bilder, men det hadde de visst ikke. Fikk pris per løpemeter og at det er en T-list, og at det må freses spor i platene. For meg så ser det ut som listen har en liten kant som går litt inn på platene oppå og at de er av eloksert alu. Noen som har vært borti lignende? Link to post
Torsen67 Svart 19.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2015 Hmm, kan ikke skjønne at det der er en T-list. For meg ser det mer ut som en L-list der lista er brettet 90 grader under dørkplata. Så forresten veldig bra ut. Link to post
Møkkalasset Svart 19.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2015 Det er en T-list. Frest inn i et spor i dørkplata, men ja, de er "brettet" rundt hjørnet, så de må "gjæres", Link to post
svendis Svart 20.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2015 Det er en T-list. Frest inn i et spor i dørkplata, men ja, de er "brettet" rundt hjørnet, så de må "gjæres", Er de da limt fast i det fresesporet? Kan jo virke litt tungvint å bruke en T-list, men samtidig så blir det trolig veldig solid og for seg gjort uten skruer.. Link to post
Torsen67 Svart 20.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2015 Å ja, frest inn på det viset ja. Som en liggende T? Link to post
FLS Svart 20.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2015 (redigert) Har bestilt og driver nå og monterer nytt dørksett fra IR design til uterommet i min Scand Baltic. Må si at jeg (etter å ha svelget kostnaden) er meget fornøyd med resultatet. Blir akkurat slik som på bildet til svendis. Ble levert til avtalt tid (ca 2 uker) og ikke noe tull. Redigert 20.Januar.2015 av solf01 (see edit history) Link to post
Møkkalasset Svart 20.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2015 Og hva var kostnaden? Var det laminat eller finer? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn