Bisse Startet 19.Januar.2015 Link til dette innlegget Startet 19.Januar.2015 Har planet om å kjøpe AIS. Noen som kjenner til denne: Selges av Seatronic i Moss. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Framtia Svart 19.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2015 dette er kun en repeater, ikke en AIS mottaker/transponder Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Bisse Svart 19.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2015 Jo det er mottaker: http://www.seatronic.no/ais-c-15/seatec-ais-6-mottaker-p-4336 Repeteren heter MFR6 Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Framtia Svart 20.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2015 beklager, jeg så på feil produkt. Selv anbefaler jeg transponder fremfor kun mottaker, det gir mange viktige fordeler. Jeg synes heller ikke det er noe stort poeng med eget display, man trenher kun å vise objektene på plotteren, og da kan AISen monteres skjult. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Gunga Din Svart 20.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2015 enig med Framtia......kjøp en transponder. og sen tror jeg ikke du har så stor nytte av en 5,6" skjerm....mye bedre å få det inn på plottern. Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bisse Svart 20.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2015 Tar det også inn på plotteren. Var en del fine funksjoner som jeg ikke får på plotteren. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.