sjøløve Startet 26.Januar.2015 Del på Facebook Startet 26.Januar.2015 Får man kjøpt auto stopp for ankervinsj med blytau. Da tenker jeg på den typen auto stopp som har sensor som aktiveres av kobbertråd som er skjult inni blytauet. Isåfall hvem selger slikt? Sitér dette innlegget Link to post
janht Svart 26.Januar.2015 Del på Facebook Svart 26.Januar.2015 (redigert) Maritim har tråden. Sikkert andre båtutstyrforretninger, også.Men du lurte kanskje på hele modulen, så jeg nå etterpå?Autostopp er jo integrert i ankervinsjene fra forhandler. Har selv kjøpt nye sensorer hos Engbo et par ganger, men slike sensorer må jo kobles på et system som har dette integrert. Tror det blir vanskelig å installere dette, dersom vinsjen din ikke er forberedt på elektronikksida. Hilsen Jan Helge Redigert 26.Januar.2015 av janht (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 26.Januar.2015 Del på Facebook Svart 26.Januar.2015 Og skal du bare ha koppertråden, så går det vel an å bruke en ledningsstump. Sitér dette innlegget Link to post
janht Svart 26.Januar.2015 Del på Facebook Svart 26.Januar.2015 Og skal du bare ha koppertråden, så går det vel an å bruke en ledningsstump. Jeg har prøvd litt diverse tråder, men fant fort ut at det var en grunn til at den som ble brukt originalt var slik den var, mht tykkelse og beskaffenhet. Koster peanuts med original, og den ruster ikke, lar seg stikke greit inn i tauet for festing, og legger seg i en fin vikling rundt tauet. JH Sitér dette innlegget Link to post
sjøløve Svart 26.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Januar.2015 Har ilas vinsj. Trenger alt tilhørende utstyr for autostopp. Skal prøve hos Engbo. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 26.Januar.2015 Del på Facebook Svart 26.Januar.2015 Eller prøv Sleipner, de har kjøpt winchproduksjonen til Engbo, slik jeg har blitt fortalt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.