Baracuda Startet 27.Januar.2015 Link til dette innlegget Startet 27.Januar.2015 Vurderer å fjerne dusjforhenget mellom toalett og dusj, da forhenget er irriterende under dusjing at det henger seg fast på kroppen. Jeg har døråpning på 50 cm men har ikke lengde til siden til å bruke skyvedør. Kan derfor bare bruke hengslet dør. Har dere noen gode forslag. Ser for meg at en glassdør kan bli tung for innfestningen. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 27.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2015 Plexiglass?? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
JRK Svart 27.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2015 Hei På Viksund 340 er det en 2 delt foldedør denne er tett og fin For meg ser det ut som at dør og ramme leveres som et ferdig kit. Er du heldig kan det vel hende at du finner en dør med ramme som passer rett inn. Om det er mulig å tette helt mellom do og dusj er jo dette veldig behagelig. Sitér dette innlegget Link to post
Baracuda Svart 27.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2015 Hei. Det var ikke dumt med 2 delt foldedør med ramme. Skal høre med en glassmester om han kan lage en til meg liksom du beskriver. Flottings. Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 27.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2015 Hei Nimba her på forumet har gjort dette på sin Nimbus 4000 Det står beskrevet med bilder på https://baatplassen.no/i/topic/63522-prosjekt-nimbus-4000/page-14 Bla deg ned til innlegg 275 og nedover Dette ble så bra, at jeg tenkte jeg skulle kopiere dette over til min båt også... Men du...., du lager vel en egen prosjekt tråd som vi kan følge? Fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
bare lek(k)er Svart 27.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2015 Hei Nimba her på forumet har gjort dette på sin Nimbus 4000 Det står beskrevet med bilder på https://baatplassen.no/i/topic/63522-prosjekt-nimbus-4000/page-14 Bla deg ned til innlegg 275 og nedover Løsningen til Nimba var jo kjempe fin:) ellers går det vel å slakte/modde et dusjkabinett. Fåes i alle mulige varianter på gis bort på Finn.no Trygve Sitér dette innlegget Link to post
Baracuda Svart 28.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2015 Hei. Flott bildeserie fra Nimba. Skal se om jeg får laget en bildeserie - prosjekt tråd på dette Fernanda. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.