Jump to content

Priser i gjestehavner

Seajoy 1

Recommended Posts

Har observert at det er fleire som beklager seg for eksempel i båtmagasinet for høye priser på havneleige i gjestehavner.Eg kan på ingen måte sei meg enig. Eg synes det vi bruker i havneleige er småpenger i forhold til diesel,verditap på båt, service og opplag, forsikring. Til dei som synes det vil eg berre sei at det er berre å starte opp ei havn med gode fasiliteter og 100kr døgnet. Vil tru det ikke tar så lang tid før dei oppdager at dette blei en dyr hobby.

Hei

Du veit utmerka godt at det ikkje berre er å starta opp ei hamn. I tillegg til å eiga eller leiga grunnen, må ein ha div. offentlege løyve.

Ang. prisar. Sjå t.d. på Bergen hamn, som er ei av dei dårlegaste gjestehamnene i landet. Eg vågar påstå at om det ikkje var for at hamna er sentral i ein fin by, så hadde ikkje mange fritidsbåtar lagt til der.

Kaiane i Bergen er nedbetalt for fleire mannsaldrar sidan, og det er berre renovasjon og eventuelt straum som er ein kostnad for hamnevesenet.

Ask

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...