Seajoy 1 Startet 30.Januar.2015 Link til dette innlegget Startet 30.Januar.2015 Har observert at det er fleire som beklager seg for eksempel i båtmagasinet for høye priser på havneleige i gjestehavner.Eg kan på ingen måte sei meg enig. Eg synes det vi bruker i havneleige er småpenger i forhold til diesel,verditap på båt, service og opplag, forsikring. Til dei som synes det vil eg berre sei at det er berre å starte opp ei havn med gode fasiliteter og 100kr døgnet. Vil tru det ikke tar så lang tid før dei oppdager at dette blei en dyr hobby. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 30.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2015 Hei Du veit utmerka godt at det ikkje berre er å starta opp ei hamn. I tillegg til å eiga eller leiga grunnen, må ein ha div. offentlege løyve. Ang. prisar. Sjå t.d. på Bergen hamn, som er ei av dei dårlegaste gjestehamnene i landet. Eg vågar påstå at om det ikkje var for at hamna er sentral i ein fin by, så hadde ikkje mange fritidsbåtar lagt til der. Kaiane i Bergen er nedbetalt for fleire mannsaldrar sidan, og det er berre renovasjon og eventuelt straum som er ein kostnad for hamnevesenet. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Seajoy 1 Svart 30.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2015 (redigert) Det med Bergen havn er eg heilt enig med deg i. Redigert 30.Januar.2015 av Seajoy 1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 30.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2015 Fins gjeste havner helt ned i 30 kr inkl strøm i Hordaland, så alt er mulig.... Ellers foretrekker vi uthavner, ut med ankeret, nesten gratis, bare noen kroner i drivstoff til generatoren innimellom... Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 30.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2015 Hva koster det for bobil på en campingplass? Bare å sette opp et telt koster vel en hundrelapp? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.