Hantoen Startet 1.Februar.2015 Del på Facebook Startet 1.Februar.2015 . Er det noen som vet hva denne el- komponentene er? Den henger etter ledningene fra motoren. Skal den sitte fast et sted kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 1.Februar.2015 Del på Facebook Svart 1.Februar.2015 (redigert) Ligner på et rele. Sitte fast? Jeg hadde nesten lik motor for mange år sdien. Og hvis jeg husker rett, var det visst meningen at releet skulle hege fritt. Redigert 1.Februar.2015 av Zach (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 1.Februar.2015 Del på Facebook Svart 1.Februar.2015 (redigert) Når jeg ser på fargen på ledningene til reléet og sammenligner med koblingsskjemaet for denne motoren, er reléet for styring av stopsolenoiden. Du burde feste det et sted slik at det ikke henger og slenger. Redigert 1.Februar.2015 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
liberty Svart 1.Februar.2015 Del på Facebook Svart 1.Februar.2015 Ja som Lars.h sier så er dette releet for styring av stopsolenoiden og det skal stripsses fast i ledningsmatten og ikke skrues fast i motoren. Dette for at vibrasjon ikke skal ødelegge releet Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 1.Februar.2015 Del på Facebook Svart 1.Februar.2015 Vel, mitt rele på samme motortype har vært srudd fast på motoren siden 1986 uten å feile. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hantoen Svart 1.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2015 Da får jeg stripse litt. Takk! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.