kaiander Startet 29.April.2005 Del på Facebook Startet 29.April.2005 Kan noen hjelpe meg med å identifisere min båt. Forrige eier trodde den kanskje var bygget i Askim-traktene. Den er bygget i 1977 og kom med en Sabb 2HG motor. Overbygget er i sandwich. Er glad hvis noen kan hjelpe meg med litt historikk rundt denne båten. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 1.Mai.2005 Del på Facebook Svart 1.Mai.2005 Ingen ide om båten , men overbygget minner sterkt om viksund. (og viksond bygger i sandwich) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
kaiander Svart 1.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2005 Kan noen hjelpe meg med å identifisere min båt. Forrige eier trodde den kanskje var bygget i Askim-traktene. Den er bygget i 1977 og kom med en Sabb 2HG motor. Overbygget er i sandwich. Er glad hvis noen kan hjelpe meg med litt historikk rundt denne båten. <{POST_SNAPBACK}> Her er har det sneket seg inn en feil, forrige eier trodde den var bygget i HALDEN, ikke i Askim! Takk til Ivar for svar, vet du hvor på nettet jeg kan finne ut mer om Viksund overbygg? Har prøvd på Viksund sine hjemmesider men finner ingenting der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.