sjonkel Startet 5.Februar.2015 Link til dette innlegget Startet 5.Februar.2015 Jeg har noen skrap her og der på min Joda 7900 + et par dypere skrap som jeg gjerne vil ha noen til å fikse. Noen som vet om noen i Aust-Agder / Kr.Sand som er flinke til dette? Gjerne privatperson.... -Rolf , Grimstad Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 5.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2015 Hør med Grimstad Baadsenter :) de bruker et firma som er veeeldig flinke på alt av slikt du trenger hjelp til! Sitér dette innlegget Link to post
zaq Svart 5.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2015 Vet at det ligger et firma like i nærheten av der jeg bor i Randesund i Kristiansand, som har som hovedgeskjeft å utføre plastreparasjoner på båter. Jeg har imidlertid ingen personlig erfaring med de, så jeg aner ikke hvordan de er på pris og kvalitet. Her er link til firmaet: http://www.allsidige.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.