Jump to content

Båtslipp i kristiansandområdet

PetternG

Recommended Posts

Jeg har en Gambling 34 som nå ligger på vannet i Kristiansand, men skulle gjerne hatt den opp en helg i mai for å pusse den og fikse saker og ting.

Har noen her eksempel på slipp i området? Er altså ikke ute etter verksted som jeg ser det er linket til i tidligere tråder her, men bare en plass hvor jeg selv kan stå en helg og pusse.

Kranopplegget på Kuholmen tar ikke så store båter, desuten båt med mast, må du nok ha en større kranbil til, som løfter denne størrelsen.Er en som heter Flaa som holder til i Lillesand som har en voksen bil. Han løfter mange slike båter med mast mye i Kristiansandsområdet. Kan sikkert legge båten i ei kommunal havn i noen dager.

Kan heller ikke huske å ha sett slipp i KRS, var vel på Flekkerøya og Korsvik?. Fiskeflåten drar jo til Hirtshals og Hanstholm for vedlikehold. Husker jeg pratet med noen for mange år siden som "fabulerte" om slipp i Hannevika, men allerede da dro fiskeflåten til DK for vedlikehold.

Kranopplegget på Kuholmen tar ikke så store båter, desuten båt med mast, må du nok ha en større kranbil til, som løfter denne størrelsen.Er en som heter Flaa som holder til i Lillesand som har en voksen bil. Han løfter mange slike båter med mast mye i Kristiansandsområdet. Kan sikkert legge båten i ei kommunal havn i noen dager.

Her er link til Flaa:

http://www.kflaa.no/public.aspx?pageid=46950

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...