Gabi Startet 8.Februar.2015 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2015 Jeg sliter litt med å finne en leverandør på nettet som kan selge klistremerker med 1: Blått vannsymbol (dråpe eller kran) samt teksten "vann" 2: Grønt dieselsymbol (jerrykannesymbol o.l.) samt teksten "diesel" Skulle hatt 2 av hver til min Baltic... Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 8.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2015 Et hvilket som helst reklamefirma fikser det....gule sider... Sitér dette innlegget Link to post
Tox Svart 9.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2015 Gå inn på Agder Boat/Scand sin hjemmeside/nettside.... Sitér dette innlegget Link to post
Medusa Svart 9.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2015 Jeg kjøpte slike på Ebay, og de var av messing... Sitér dette innlegget Link to post
Rakkstingen Svart 9.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2015 Har markert mine med blå og grønn lakk, og klarlakk over. Funker greit, er jo bare å etterbehandle litt med lakk når det blir slitt. Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 9.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2015 Gå inn på Agder Boat/Scand sin hjemmeside/nettside.... Ja, det var jo selvsagt så enkelt....! Hadde vært på den siden før men oversett "Felles utstyr for Scand/Agder". Skal bestille Baltic merker uansett også... Det er ikke bilder av tank-symbolene på nettsiden men nabo-nabo-nabo-nabo båten er en nyere Baltic med slike merker som jeg tenker på. Takk til alle for hjelp forøvrig! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.