sørlandet Svart 26.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2015 satser på olavsundet i påske Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 27.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2015 Kapelløya da? Melder vel mye vestavind... Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 29.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2015 Vi må se vinden an. Sørlandet: hvaslags båt har dere? Yr eser jo greit ut. Men mulig litt vind. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Inter 9000 Svart 29.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2015 Viksund bravo: Gikk sjøsetting som planlagt. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Viksund Bravo Svart 29.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2015 Absolutt :-) Har fått til 3 turer, siste senest idag. Så ting ser ut til å fungere bra. Ganske "eksotisk" ute nå, med litt flekker med snø, kaldt og stille. Tipper det er disse turene jeg kommer til å huske best når sesongen er over. Sitat fra eldstemann på seks år,med inderlig inlevelse, da vi var på vei ned elva Otra første turen: Åh, jeg gleder meg til å kjenne lukten av havet! Da følte faren han hadde gjort noe riktig ;-) Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
lano2 Svart 30.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2015 God kommentar det ! Vi sjøsetter om 2 timer ! Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 30.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2015 Ja. Det var en flott kommentar. blir sjøsetting på Interen i morgen. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
sørlandet Svart 30.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2015 Vi har en bavaria 37 sport. Den ble sjøsatt og testet i dag. alt tipp topp. fikk også pakket den i kveld. å jeg har tro på en fin påske på sjøen. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 30.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2015 Kanon. Førstevalget er på østsiden med betong bryggen. Vi har barnevogn med, litt greie stier der. Men vi får bare se hvordan det blir med vindretningen. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Viksund Bravo Svart 30.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2015 Vi hadde en fin tur til olavssundet idag. Blåste godt utpå, men gunstig retning. Var ikke akkurat stappfullt der ute :-) Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
lano2 Svart 31.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 (redigert) Har du tatt plassen vår langs fjellet ? Blåser det ikke litt for mye på Helgeøy-siden ? Kanskje dukker vi opp på Kapelløya-siden på torsdag... Redigert 31.Mars.2015 av lano2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 31.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 Heter visstnok "bestefarodden" på kanten der. Grei plass siden en slipper dreggen :-) Vinden var nordvest, så det var lunt på brygga. Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Inter 9000 Svart 31.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 Viksund bravo: Er vel noen som er i klargjøring og jobb. Var det ikke noen andre enn dere i hele sundet? Sees vi på Torsdag da? Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Viksund Bravo Svart 31.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 Ja regnet ikke med å se så mange båter ennå. Håper vi får til en tur senere i påsken ? Lykke til med sjøsetting! Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Inter 9000 Svart 31.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 Jo takk. Får håpe den flyter i år også. :-) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.