Kaptein_Kaos Startet 9.Februar.2015 Link til dette innlegget Startet 9.Februar.2015 Hei ! Jeg prøver å finne glassfiberskap med dør for innfelling, er det noen som vet hvor jeg kan finne tak i noe slikt ? Skapet skal være i området ca 40 cm bredt, 50 cm høyt og 30 cm dypt med dør. Kaptein_Kaos Sitér dette innlegget Link to post
Sjøgutt Svart 10.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2015 Mener de har noe på Maritim.no. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 10.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2015 Spørs om du finner noe så stort. Har sett litt på slike ting selv.. Sitér dette innlegget Link to post
BMF Svart 10.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2015 Nuova Rade måske,,,, http://www.nuovarade.com/products.php?categoryId=36 Sitér dette innlegget Sejlerlivet skal vurderes over flere sæsoner + Glæden ved at sejle er glæden ved at glæde sig Link to post
Torsen67 Svart 10.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2015 Flott! Den nettsiden har jeg ikke sett. Sitér dette innlegget Link to post
BMF Svart 10.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2015 Du kan også blot søke via Google for: storage hatches for boats Eller blot storage hatches Der findes 10.000 vis Alle boat supply kan få disse hjem på anfordring & måske de allerede findes hos Hjertmans.se Sitér dette innlegget Sejlerlivet skal vurderes over flere sæsoner + Glæden ved at sejle er glæden ved at glæde sig Link to post
Torsen67 Svart 10.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2015 Det der var nok bare en produsent. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.