klopen Startet 10.Februar.2015 Link til dette innlegget Startet 10.Februar.2015 Jeg skal kjøpe meg seilklær og usikker på hva. Håper noen har erfaring. Har tittet litt på gill. Noen erfaringer med det ? Sitér dette innlegget Link to post
slim shady Svart 10.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2015 Jepp,har Gill os2,og er veldig fornøyd.Det er foreløpig helt tett,etter to sesonger. Det har god passform,er lett og vannavstøtende,i motsetning till musto og alle de andre merkene jeg har hatt.Vær obs. På at man må sikkert opp en størrelse. Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 10.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2015 Har Gill OS1 jakke og bukse. Begge deler er ca. 3-4 år gammelt, er komfortabelt og godt å ha på seg, og det holder tett. Fordi det er beregnet på "ocean crossing" er det tykt og solid, og kanskje litt overkill for bruk mellom Kristiansand og Göteborg. Skulle jeg betalt full pris hadde jeg nok endt på OS2, som er litt lettere og billigere. Har også en Gill Race Sailing shorts. Den liker jeg veldig godt. Den er behagelig å ha på, og har praktiske lommer osv. Den er vannavstøtende og har UV-beskyttelse (akkurat det har vel de fleste shortser, fordi stoffet blokkerer sol). Har i tillegg brukt Gill Race Waterproof Trousers som også er behagelig å ha på, vanntett og gode også når det ikke regner. Kan bli litt klamme hvis det er varmt. Vet ikke hvor lenge de holder seg vanntette. Brukte også en Gill softshell jakke en periode, men husker ikke modellen. Flott jakke! Så ja, jeg har vel litt erfaring med Gill-bekledning. Om det er noe bedre enn Musto, HH eller andre merker tør jeg ikke si noe om. Hadde Musto-jakke og -bukke før jeg kjøpte Gill-settet, og det var også veldig behagelig og holdt i nesten 10 år før det måtte kasseres. Har ikke hatt Gill-utstyret lenge nok til å kunne si noe om hvor lenge det varer. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.