Håkon D. Sandt Startet 11.Februar.2015 Link til dette innlegget Startet 11.Februar.2015 Hei Jeg har sett en stund på en Fairline T34. Eksemplaret jeg vurderer mangler solputene på dekk. Hvor/hvem kan lage disse dersom jeg kjøper denne båten? Det er jo alltid trivelig å ligge litt mykt når man først skal sole seg. Mvh Håkon Sandt Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 12.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2015 Hei! Jeg fikk laget solpute for dekk i 2.etg på Sea King Marine i Fredrikstad til min Jeaneau Prestige 34. Der jobber det en dame som syr det meste til båten. Hyggelig pris og en flott pute ble det. Jeg tok mål av dekket der puten skal ligge med et stort gråpapir som jeg tegnet på og klippet til og hun brukte dette som mal. Jeg husker desverre ikke navnet på damen/bedriften, men det kan du få dersom du tar kontakt med Sea King. /Chaos Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Håkon D. Sandt Svart 28.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2015 Takk :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.