Sjarkmannen Startet 12.Februar.2015 Link til dette innlegget Startet 12.Februar.2015 Hei alle sammen. For et par år siden så solgte eg min 28 fots plattgatter, noe eg angrer på hver dag. Kjøpte den som et prosjekt og pusset den helt opp før eg solgte den videre etter 6 år i mitt eie. Bare lurer på om det er noen på vestlandet som har et båtprosjekt de ikke orker å fullføre som jeg kunne overtatt, kan ikke betale så mye per idag da jeg skal gifte meg til sommeren. Ikke så populært om vi måtte giftet oss på tinghuset fordi eg har blåst alt vekk på en ny tre båt. Så om noen er ekstremt lei av båten sin og bare vil ha den vekk så er eg interessert i det. Helst med en motor som funker, lei av å skru på motorer som ikke funker.. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 12.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2015 (redigert) Hvis nykona di ikke vil la deg bruke penger på båt og heller vil svi det av på en bryllups fest så er mitt råd : LØØP Fra spøk til revolver , hvis du er i ferd med å skaffe deg familie ville jeg kanskje prioritert å skaffe en bruksbåt som man kan dra på tur i sammen, istedet for en hobby der du skal pusse båt alene. Da blir fort båten fienden til din bedre halvdel, og det slår fort tilbake senere.,.. Oppussningsprosjektet tar du senere, når hun bare er glad til for å få deg ut av huset noen timer Redigert 12.Februar.2015 av Erik (see edit history) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Sjarkmannen Svart 12.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2015 Hehehe. Men jobber turnus så har ganske mye fritid å slå ihjel så hadde vært gull med en båt eg kan holde på med på fritiden da. Utgangspunktet er at eg er ute etter båt eg kan bruke til fiske og teinesetting så båten trenger ikke være et vrak. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 12.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2015 Om du bruker taggen "prosjekt" her på BP så vil du få opp en haug av prosjekter, hvorav de fleste (tror jeg nesten) dør ut i all stillhet. Da vil du få et prosjekt som er delvis dokumentert, og det er jo ikke dumt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.