hturunen Startet 12.Februar.2015 Link til dette innlegget Startet 12.Februar.2015 Hei, håper noen kan hjelpe meg her... Har behov for å bytte en del interiør i båten, men finner ingen info om hvor jeg kan få tak i dette på nett (har prøvd finn.no...). Har også behov for å skifte ut klistremerkene på siden også. Vet noen her inne hvor jeg kan få tak i slikt? På forhånd takk for hjelpen :) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 12.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2015 Har du kontakte Ibiza boats AS i Arendal? http://www.ibizaboats.no/KONTAKT/content-55.html Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
hturunen Svart 12.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2015 Nei, ikke ennå. Håpa å få tak i noe brukt, evt. noe som ble billigere enn originalt nytt ;) Om ikke det i det hele tatt finnes, må jeg vel bite i det berømte sure eplet... Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 12.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2015 reklameservice.no er de stoler og puter du tenker på? Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
hturunen Svart 13.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2015 Nei, stolene er faktisk veldig bra. Er byttet for et par år siden. Putene må jeg sjekke først. Tenker mer på teaken, lukene, koppholdere etc... Prøver å laste opp et par bilder her, men får det ikke til nå... Prøver litt senere. Takk for innspill ;) Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 13.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2015 Vil tro de fleste av delene du etterspør er custom made for Ibiza. Dette finner du ikke som "hyllevare" noe annet sted. Det og skaffe innredningsdeler til båt er ikke som og shoppe deler til Volvo 240 Sitér dette innlegget Link to post
hturunen Svart 13.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2015 Begynner å få den følelsen jeg også ;) Tenkte kanskje det var noen der ute som hadde, eller visste om, en "delebåt" av noe slag. Er ikke så godt kjent med dette, men kanskje f.eks. noen deler også finnes på en Ibiza 19 eller 20 Touring...? Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 13.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2015 prøv hos sandøy båtdekk. kor stor motor har du? Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.