ReodorF Startet 12.Februar.2015 Link til dette innlegget Startet 12.Februar.2015 Jeg har sjekket "de fleste" web-sider for å finne zinkanoder, og Watski utmerker seg ved å ha bra utvalg og noen delvis målsatte tegninger, men når man kontakter "Watski butikker" så er utvalget dårlig. Jeg har vært innom butikker som bla. Biltema, Maritim, Sea Sea, Bakken Motor, men utvalget er ikke all verden. Ønsker å kjøpe i en butikk, da innbytte er vesentlig enklere enn en nettbutikk. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 12.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2015 Maritim på Slependen har bra utvalg. Jeg kjøper baugropell- og propellmutteranode her. Sitér dette innlegget Link to post
ReodorF Svart 12.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2015 Jeg har vært der, og de hadde ingen av de jeg trenger. Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 12.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2015 Jeg har sjekket "de fleste" web-sider for å finne zinkanoder, og Watski utmerker seg ved å ha bra utvalg og noen delvis målsatte tegninger, men når man kontakter "Watski butikker" så er utvalget dårlig. En "watski-butikk" bestiller opp hvis de mangler noe som finnes i katalogen. Det er ihvertfall vanlig praksis i den lokale sjappa jeg bruker. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
NAL Svart 12.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2015 Ta en tur til LaSa på Vækerø. Har ganske stort utvalg til vanlig. Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 13.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2015 Jeg bestilte herfra. http://www.boatzincs.com/A-25.html Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 13.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2015 Hei All in Boatzincs.com tek 58 USD, dvs. ca. 460 kr for frakt. Med mva på toppen av frakta skal ein vel tinga mykje for å spara noko? Eller har du andre erfaringar? Ask Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 13.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2015 Totalt ble det ca 1/2 pris Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 13.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2015 Jeg bestilte for tre sesonger med en gang Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.