Gert84 Startet 14.Februar.2015 Link til dette innlegget Startet 14.Februar.2015 Ser litt (mye) på ny brukt båt.. å en del av de jeg er på utkikk etter har mercruiser 1.7 innenbords motoren. Har forstått det sådan at den kom me litt feil de første årene.. wastegate å stempel problemer. Men når jeg søker opp serie nr på båter jeg har sett på, finner jeg ingen info om disse er me nye type stempler etc.. altsåetter søker en sånn service bulletin, som vi kaller det i min bransje.. Hvor der står at motor me det å det serie nr er der utbedret flg.. etc.. finnes ikke dette eller er det forbeholdt forhandlere? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 14.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2015 (redigert) Du finner bulletins på boatinfo.no, og den du ser etter er her http://boatinfo.no/lib/bulletins.html#mercruiser-service-2004_62 Redigert 14.Februar.2015 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gert84 Svart 14.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2015 Perfekt :) takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
Gert84 Svart 14.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2015 (redigert) . Redigert 14.Februar.2015 av Gert84 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.