Kenneth82 Svart 17.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Og ihvertfall ikke når båtkjøp er såpass følelsesbetont som det er. Utroskap som er lov, liksom :-) Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 17.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Virker som om båtmeglere har en helt annen måte å operere på enn feks eiendomsmeglere, selv om man fort drar inn like mye i provisjon/honorar. Hvis de ikke makter å ha oppdatert info på det de formidler, har de ikke orden i systemene sine. Man ser ikke en eiendomsmegler annonsere en leilighet med bilder fra en tilsvarende leilighet, for å vise løsninger. Det hadde nok grenset til svindel å vist bilder av annen leilighet enn det som selges. Hvorfor skal noen som skal tjene raske penger på å formidle folks drømmer, slippe billigere? Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Windy37GM Svart 17.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Volumet i eiendomsbransjen og båtbransjen er ikke sammenlignbare i det hele tatt. Finansieringsgrunnlaget likeså. Jeg tror ikke båtmeglere tjener raske penger, det er nok såvidt det går rundt for de fleste. Hadde det vært såpass med raske penger som du antyder Kjetil1, så hadde det vært fler av dem. Mange fler. Provisjonen på et hussalg er myyye høyere enn et båtsalg. Siste båtmegler jeg hørte om fikk 15.000 for et salg på 800.000. Her i byen annonserer eiendomsmeglere med fastpris på 60.000 for eiendomssalg mvh Windy37GM Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
nordan family 27 Svart 17.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 det er jo en hel del forskjellig spec i utstyret på båten på finn og den nye innlinkede båten. Sitér dette innlegget Link to post
Vedvards Svart 17.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Ja, men det er den siste som har riktig spek på min båt, bortsett fra motortype Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.