Adriane II Startet 16.Februar.2015 Link til dette innlegget Startet 16.Februar.2015 Har bestemt meg for å gå over til å ha riben liggende på plattformen istedenfor stående i snap-daviter. Noen som har den liggende i krybbe fra f.eks TG, Hurley e.l.på samme båt? Lurer på hvilken rib-størrelse som passer siden plattformen går litt innenfor bredden på båten bak. Får ikke selv testet dette nå siden riben ligger i garasjen. Er jo også litt upraktisk med ankervinsjen på den ene siden. Her tar riben mot når den skal heises opp stående nå, og vi må legge en dørmatte mellom for å hindre slitasje der - gjør jo at matta av og til ramler i sjøen... Uansett, hvis noen har erfaringer i fht størrelse på rib, så mottas de med takk. Regne kanskje med å måtte gå ned en størrelse fra det jeg har nå. (Suzumar MX 310) Sitér dette innlegget Link to post
Håkon D. Sandt Svart 18.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2016 (redigert) Hei Vi har en Fairline Targa 34. Og på badeplattformen har vi en TG2 davitter. Vi har fått plass til en Suzumar 270 alu bunn. Vi har også ankervinsj på babord side, så vi setter jolla slik at motor er på styrbord side. Dette har fungert fint for oss. Mvh Håkon Redigert 18.Januar.2016 av Håkon D. Sandt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Baracuda Svart 19.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2016 Hei. Legger ut ett bilde av jolla mi som står på ett hjemmelaget feste. Bakre feste står i snap davideren og det fremre festet er nedfelt i badeplatformen. Kan da ta bort krybben og henge båten i snap davideren hvis jeg ønsker det. God passasje ble det mellom aktervegg og gummibåt. Sitér dette innlegget Link to post
k1mbo Svart 19.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2016 Kor ha du kjøpt pressenningen? Er den for gummibåt eller bare passet den bra? Sitér dette innlegget Link to post
Baracuda Svart 19.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2016 k1mbo. Trekket er i kalesjestoff og jeg syr selv kalesjer og trekk, så denne er tilpasset gummibåten min. Har kuleblåsene liggende oppi gummibåten så er de borte, og de fungerer også til å holde trekket oppe. Sitér dette innlegget Link to post
k1mbo Svart 20.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2016 k1mbo. Trekket er i kalesjestoff og jeg syr selv kalesjer og trekk, så denne er tilpasset gummibåten min. Har kuleblåsene liggende oppi gummibåten så er de borte, og de fungerer også til å holde trekket oppe. Det så veldig bra ut Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.